.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ازدواج دختران گلستاني با اتباع افغاني و هشدار مسئولین

مدير كل دفتر امور اتباع و امور مهاجرين خارجي استان گلستان نسبت به ازدواج غيرقانوني دختران ايراني با مهاجران افغاني هشدار داد.

مرتضي ميرفندرسكي در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز افزود: اين مساله موجب شده تا مشكلات زيادي براي خانواده‌هاي ايراني ايجاد شود.
وي تصريح كرد: هرگونه ازدواج غيرقانوني دختران ايراني با اتباع خارجي به خصوص اتباع افغاني و عراقي جرم تلقي شده و براساس قانون با آن برخورد خواهد شد.
ميرفندرسكي گفت: براساس قانون مدني كشور ازدواج اتباع خارجي با زنان ايراني بايد با اطلاع دولت است و در غير اين صورت تمام ازدواج‌هايي كه بعد از سال 1380 صورت گرفته باشد غيرقانوني محسوب مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: طي سه دهه گذشته بالغ بر يك‌ هزار ازدواج غيرقانوني دختران ايراني با مهاجران افغاني در اين استان صورت گرفته است كه از اين تعداد براي قريب به 500 مورد از اين ازدواج‌ها و پس از ارائه پاسپورت و ويزا پروانه ازدواج صادر شده است.
وي ادامه داد: مواردي وجود دارد كه مهاجران افغاني پس از ازدواج با دختران در اين استان و با شناسنامه جعلي از كشور خارج شده و همسر و فرزندان خود را در اين استان رها كردند.
مدير كل دفتر امور اتباع و امور مهاجرين خارجي استان گلستان افزود: اتباع خارجي از جمله مهاجرين افغاني در صورتي مي‌توانند كه با دختران ايراني ازدواج كنند كه مدارك لازم نظير پاسپورت و ويزا از كشور خودشان را به همراه داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.